Ne samo zumo, Mizumo - profesionalni aparati za sok od naranče

MIZUMO linija za sve uslužne modele poslovanja

Mizumo je Španjolski brend i proizvođač profesionalnih aparata za svježe cijeđenu naranču.

Na španjolskom prenapućenom tržištu unazad 5 godina kao mlada kompanija snažno je prodrijela sa svim svojim modelima u razne HORECA objekte kao i trgovine, trgovačke centre, stanice za točenje goriva i hotelske grupacije jer sa svim svojim modelima prate istu filozofiju:

Da rade savršeno, sigurno i dugotrajno ono što trebaju uz jednostavno rukovanje i održavanje. I sve to uz vrlo prihvatljive cijene.

Kvalitetna AFTER-SALE podrška je ključ za uspješno poslovanje svakog našeg partnera stoga posebnu pozornost obraćamo na samu kvalitetu uređaja, rentabilnost uređaja ali i brzinu i jednostavnost zamjene dijelova. Pročitajte naše uvjete prodaje, najma i podrške:

CIJENA

1. EXW Zagreb ukoliko je roba na skladištu i spremna za isporuku odmah
2. DAP mjesto kupca ukoliko se radi o narudžbi

INSTALACIJA I EDUKACIJA

Naša instalacija uređaja i obavezna u većini slučajeva početna edukacija kupca za 500 kn.

GARANCIJA

  • u garancijskom roku od 1 godine rezervni dijelovi i servis je besplatan, potrošni materijal ne ulazi u garanciju
  • dostava u servisni centar u ZG je na trošak kupca
  • dostava nazad kupcu je na trošak servisnog centra

ZAMJENSKI UREĐAJI

U svakom trenutku kupac može zatražiti zamjenski uređaj neovisno da li trenutno korišten uređaj koji ima ne radi ili je potreban servisa u garanciji ili nije. Cijena zamjenskog uređaja je X% prodajne cijene uređaja neovisno o vremenu trajanja servisa koji određuje zastupnik. Slanje na servis i vraćanje nazad zamjenskog uređaja je na trošak kupca.

PODRŠKA

Podrška nakon kupnje uređaja za vaše non-stop poslovanje uključuje naše pravilo o obaveznoj zalihi rezervnih dijelova kod prodajnih agenata, naše video i telefonske upute 24h te jednostavnu i brzu zamjenu svih dijelova na mjestu rada uređaja.

Zahtjevnije naloge servisa i održavanja obavljaju naši educirani prodajni agenti i servisna mreža u Hrvatskoj.

NAJAM UREĐAJA

Cijena mjesećnog najma jznosi 4% od prodajne cijene uređaja. Najam se potpisuje na minimalno 6 mjeseci. Uz najam potreban je bonitet tvrtke ili osobna zadužnica.

Depozit od 10% vrijednosti uređaja za novi uređaj a 5% za rabljeni koji se vraća nakon isteka najma. U slučaju Grenke operativnog leasinga bez depozita i osobne zadužnice.

Obavezna edukacija. Potrošni materijal ne ulazi u cijenu najma.. Svake godine obavezno servisiranje uređaja na trošak zastupnika. Slanje u servisni centar na trošak kupca.

Na ugovore o najmu na 2 godine 10% popusta na najam i 30% popusta na potrošni materijal.

SERVISNI NALOG

Ukoliko je moguće obaviti servis na mjestu kupca, a prodajni agent to ne može obaviti jer se ne radi o običnoj zamjeni rezervnih dijelova, tada po nalogu kupca zastupnik obavlja servisni nalog po cjeniku.

SERVISNI UGOVOR

Dvogodišnji ugovor - svake godine _____ kn što uključuje:

  • dostavu u servisni centar
  • čišćenje i servisiranje uređaja
  • dostavu nazad kupcu
  • 30% popusta na rezervne dijelove za cijelo vrijeme trajanja ugovora
  • 30% popusta na zamjenske uređaje i servisne naloge

Servisni pregled zahtijeva se odmah nakon isteka 12-og mjeseca i uključuje 30 dana počeka. Ukoliko uređaj ne stigne na servisni pregled prestaje vrijediti popust na rezervne dijelove.

ZAGREB

Nikica Ćavar, Natura Bar d.o.o.

+385 91 364 0236

ZAGREB

Boris Nimac, Prominent d.o.o.

+385 99 696 2380

DALMACIJA

Igor Kašljević, Chilly j.d.o.o.

+385 98 177 7639

POSTANI PARTNER

WhatsApp